معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای اداری شهرستانها گفت: همه دستگاههای اجرایی موظفند با مسئولیتپذیری، تدبیر و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، مصوبات را بهصورت عملیاتی دنبال کنند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان با تأکید بر اینکه مسئولیتهای مدیریتی فرصتی برای خدمت به مردم است، از نهاییسازی طرحهای درآمدزایی دهیاریهای تا پایان خردادماه خبر داد .