مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:
شکایات مردمی از عملکرد تاکسیها در کرمانشاه بررسی شد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: ۱۵۰ شکایت مردمی از عملکرد تاکسیها در کرمانشاه بررسی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:: بیشتر شکایات در خصوص

دریافت اضافه بها و امتناع حمل مسافر در کرمانشاه بوده است.
وی افزود:پرونده ۱۰ راننده متخلف که شکایت مردم در مورد آنها برای دومین بار ثبت شده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین از ارجاع پرونده ۱۰ نفر از رانندگان متخلف به کمیته انضباطی خبر داد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: از مابقی رانندگان متخلف نیزتعهد سازمانی و تعدادی دیگر نیز تعهد محضری اخذ شد تا در صورت تکرار نسبت به ارجاع پرونده آنان به کمیته انضباطی و تعزیرات حکومتی اقدام شود.
وی بیان کرد: همشهریان هرگونه پیشنهاد و انتقاد را به صورت میتوانند با شماره تماسهای ۸۲۱۱۹۴۸ و ۸۲۴۶۵۶۵، ۳ درمیان بگذارند و یا به صورت مکتوب به تاکسیرانی اطلاع دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند بلافاصله پس از اطلاع از موارد تخلف به سرعت با راننده متخلف برخورد خواهد شد و نتیجه به شاکی اطلاع داده میشود.