• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اجتماعی
جامعه هدف محروم ترین قشرهای جامعه

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امداد

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد: ۹۰ درصد درخواست‌های ارائه شده به کمیته امداد، به ارائه خدمت منجر شده است.

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم از کمیته امداد گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های دریافت شده در واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به ارائه خدمت منجر شده است.
نویدرضا خدیوی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سراسر کشور به همین هدف معطوف است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همچنین دفتر مرکزی این نهاد انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی درخواست‌های حضوری مددجویان پس از انجام مصاحبه و معرفی به واحد‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از طریق پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی و ارجاع آن به واحد‌های مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می‌کنند.
خدیوی به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد و امداد الکترونیک E.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.
وی افزو: همچنین صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته است تا علاوه بر ثبت نیازمندی‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده خود را به طور مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل‌ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت‌های مردم بی‌پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد تماس‌ها و درخواست‌ها به ارائه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد نیز مواردی بوده که در چارچوب وظایف و ماموریت‌های این نهاد قرار نداشته یا پس از بررسی‌ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.
خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.
وی به سفر‌های استانی رئیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رئیس کمیته امداد در سفر‌های استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست‌های افراد نیازمند در این سفر‌ها به صورت مشخص ثبت و بررسی می‌شود و در صورت نیاز، این درخواست‌ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
خدیوی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰ برای دریافت درخواست‌های مردمی فعال است و همچنین سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد نیز آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر شهروندان محترم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
شروع به کار ادارات خراسان رضوی با ۲ ساعت تاخیر
پایان ماراتن مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در اهواز با قهرمانی خوزستان
زنجان؛ کاروانسرای نیک‌پی یادگار باشکوه دوره صفوی
مسدود شدن محور طبس -اصفهان
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۹ آذر ۱۴۰۴
جهش بزرگ در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر؛ احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی زنجان
تقویم و اوقات شرعی شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ به افق قم
تداوم بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در استان سمنان
بانخبگان: نخبه ایکنولوژی ایران از مسیر علمی خود می‌گوید.
کاهش بیش از ۱۰ درجه‌ای دما در چهارمحال و بختیاری
نشست کارگروه ملی مدیریت پسماند با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور
تمامی محور‌های چهارمحال و بختیاری باز است
غیرحضوری شدن فعالیت برخی مدارس استان سمنان
بارش برف و لغزندگی همه محور‌های خراسان شمالی
تجلیل از افتخار آفرینان کنکور سراسری در زنجان
مهمانی فرشته‌ها در زنجان
پایان جشنواره پانتومیم در زنجان
تداوم نظارت بر بازار شب یلدا در زنجان
هوای برفی اصفهان سردتر می‌شود
سارقان احشام در دام پلیس دامغان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
مدارس کدام استان‌ها، فردا (شنبه) غیرحضوری است
میران بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
تمامی فرودگاه‌های کشور در آماده‌باش کامل قرار گرفتند
مدارس ۵ شهرستان فارس فردا غیرحضوری است
ادامه بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
کنفرانس‌های ضدفاشیست در ونزوئلا، آمریکا را عصبانی کرده است
اعلام میزان بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد
اعلام وضعیت مدارس استان برای روز شنبه ۲۹ آذرماه
فردا، فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی آذربایجان شرقی
امشب؛ پایان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵
پیش بینی آغاز مجدد بارش برف از ظهر امروز، ۲۸ آذر، در خراسان رضوی
جان باختن یکی از امدادگران هلال احمر حین عملیات در شهرستان جهرم
ثبت رکورد جدید بارش‌ها در غرب و جنوب کشور
صادرات غیرنفتی از ۵۴۳ میلیون دلار در سال ۵۷ به ۴۵ میلیارد دلار رسید
نگاهی به فیلم‌های امروز تلویزیون
فرماندهان جدید نیروی هوایی و پدافند هوایی منصوب شدند  (۶ نظر)
پیاده روی بزرگ خانوادگی فردا در گرگان  (۴ نظر)
میزان بارش سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری  (۲ نظر)
اجرای ۴۲ طرح عمرانی در کمالشهر  (۲ نظر)
حجم مبنا در بورس حذف شد  (۱ نظر)
وزیر دادگستری: قرار نیست مهریه ۱۴ سکه باشد  (۱ نظر)
آغاز طرح ترافیکی زمستانی پلیس با مشارکت ۹۱ هزار نیروی امدادی در جاده‌ها  (۱ نظر)
نصب تندیس والرین در ورودی فرودگاه مهرآباد  (۱ نظر)
مشترکان پرمصرف گاز هزینه‌های بالاتری پرداخت می‌کنند  (۱ نظر)
برخورد دو خودرو در جاده بابل به بهنمیر؛ ۳ کشته و ۵ مصدوم  (۱ نظر)
تجاوز جدید ترامپ؛ محاصره کامل نفت‌کش‌های ونزوئلا  (۱ نظر)
سامانه بارشی جدید در راه تهران  (۱ نظر)
پزشکیان: طرح راه آهن در خراسان جنوبی را به اتمام می‌رسانیم  (۱ نظر)
انحراف اتوبوس در محور رفسنجان–کرمان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت  (۱ نظر)
امدادرسانی به مصدومان محور شلمزار به شهرکرد  (۱ نظر)