پخش زنده
امروز: -
نفرات برتر مسابقه طناب کشی گرامیداشت هفته سلامت در کیش معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: مسابقه طنابکشی با همکاری هیئت انجمنهای ورزشی و مرکز بهداشت به میزبانی مجموعه میکامال برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، ۵۵ شرکتکننده زن و مرد در سنین مختلف درقالب مسابقه حذفی با یکدیگر رقابت کردند.
زهرا آذریان، مهدیه مریدی، النا پورعاشوری، لیلا پورخلیلی، مانیا فرهادی به عنوان تیم اول و بهاره رضایی، فاطمه اکاوری، مائده حداد، پرنیا محمدعلیزاده، نازنین زهرا برکیزاده به عنوان تیم دوم مقام برتر را کسب کردند.
جوایز برندگان نیز استفاده رایگان از تفریحات مجموعه میکامال از سوی هیئت انجمنهای ورزشی به نفرات برتر اهدا شد.