پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور در گمیشان گفت: دو هزار و ۵۰۰ مدرسه دیگر مهر امسال در کشور به بهره برداری میرسد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم آغاز احداث یک مدرسه در گمیشان گفت: در ادامه نهضت توسعه عدالت در فضای آموزشی آموزشی دولت، ۱۹ طرح مدرسه سازی در شهرستان گمیشان در حال احداث است.
حمید رضا خان محمدی افزود:خیران در حال حاضر در احداث ۶۱ درصد از مدارس کشور کمک میکنند که جای تشکر دارد.
وی گفت: ۸ هزار طرح در نهضت توسعه عدالت در فضای آموزشی آموزشی تعریف شده که دو هزار طرح در مهر امسال به بهره برداری رسید و دو هزار و ۵۰۰ مدرسه دیگر مهر امسال به بهره برداری میرسد.