پخش زنده
امروز: -
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه از نجات و رهاسازی یک بهله دلیجه با تلاش دوستداران محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدحسین فلاحتی گفت: این بهله دلیجه که دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از تیمار و نگهداری توسط یکی از همیاران محیط زیست و اطمینان از سلامت آن، رهاسازی و به آغوش طبیعت بازگشت.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه ضمن تقدیر از مردم طبیعت دوست این شهرستان، از آنان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه حیوان وحشی آسیب دیده و یا تخلف محیط زیستی موضوع را با شماره تلفن گویا ۱۵۴۰ در میان بگذارند.
دلیجه از راسته شاهین سانان است که در زیستگاههای مختلفی به سر می برد.