• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۷۸۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۸
کرمانشاه » اقتصادی

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  طهماسب نجفی در نشست کارگروه انرژی و مدیریت مصرف که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: در سال گذشته و به در ایام جنگ ۱۲ روز و جنگ رمضان شرکت های خدمات رسان مانند گاز، توزیع برق، برق منطقه ای، آبفا و آب منطقه ای، هماهنگی و عملکرد بسیار خوبی در حوزه خدمات رسانی به موقع و مداوم به مردم داشتند و به صورت شبانه روزی و میدانی پای کار بودند که جای تقدیر بسیار دارد.

 وی در ادامه به آغاز تدریجی فصل گرما و افزایش مصرف در حوزه انرژی و آب و اهمیت مدیریت مصرف در بعد ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تجربه های موفق این سال ها نشان داده در حوزه ای که بسترها برای مشارکت فراهم شده، مردم همراهی بسیار خوبی داشته اند و بر بحران ها غلبه کرده ایم.

 معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: با فرهنگ سازی مناسب و همراهی مردم در برنامه های مدیریت مصرف، بی گمان ناترازی های احتمالی در حوزه انرژی هم کاهش خواهد یافت.

وی صرف جویی ها را عاملی برای کاهش ناترازی‌ها و تامین برق صنایع دانست و گفت: بخش مهمی از تولید و ظرفیت‌های اشتغال استان توسط صنایع کوچک و بزرگ تامین می شود و تداوم روند فعالیت و تأمين انرژی مورد نیاز این بخش، جزو اولویت های مدیریت ارشد استان است.

 مهندس نجفی در ادامه به تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد و گفت: مجموعه های اجرایی و اداری که تاکنون اقدام به نصب پنل های خورشیدی اقدام نکرده اند در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

 وی همچنین تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت این دسته از ادارات هم در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

در این نشست مقرر شد در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ناترازی ها، ساعت کار اداری از یک خردادماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود‌. همچنین در این نشست گزارشی از وضعیت مصرف انرژی در استان در بخش های مختلف و برنامه دستگاه‌های خدمات رسان در فصل پیک مصرف ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
خون امام حسین مظلومان را به ایستادگی در برابر ظلم فراخوانده است
اعزام زائر اولی های مرندی به مشهد مقدس
خبرهایی از مناطق مختلف گیلان (۴تیر ۱۴۰۵)
برگزاری آیین شبیه خوانی در بخشایش
شمارش معکوس برای پایان دوره نخست وزیر کنونی انگلیس
عاشورا در سرزمین مقاومت
پیش بینی وزش بادهای شدید در سمنان
پخت ۷۲ دیگ غذا در تبریز
برگزاری آیین عزاداری شام غریبان حسینی
عزاداری مادران و کودکان عاشورایی کیش در شب شام غریبان حسین (ع)
چهار ماه حضور بی نظیر مردم در تجمعات شبانه
اشک و ماتم اصفهانی ها در شام غریبان
شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
شام غريبان حسين امشب است
برگزاری مراسم شام غریبان حسینی در آذربایجان شرقی
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت عاشورای حسینی 
هیهات منا الذله؛ فریاد مردی که تاریخ را تغییر داد
نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: مسئولیت هر حادثه‌ای خارج از مسیرهای اعلامی متوجه مالکان کشتی‌هاست
صد و هفدهمین حضور مردم آبادان و خرمشهر در تجمعات شبانه
تنگه هرمز مهم ترین ابزار قدرت ایران
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود
ورود سامانه بارشی به مازندران از شنبه شب
ظرفیت ۶۸هزار نفری کاردانی به کارشناسی ؛ جمعه آخرین روز مهلت ثبت نام
اعمال روز عاشورا
برگزاری آیین شمع پایلاما در تبریز
حضور رئیس جمهور در جمع عزاداران عاشورای حسینی در تبریز
تازه ترین اثر حسن روح الامین منتشر شد
لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
ورود ۲ دستگاه اتوبوس‌مدرن شهری به ناوگان اتوبوسرانی مشهد
درگیری لفظی ترامپ با سناتور آمریکایی بر سر ایران
دولت برای رفع مشکلات معیشتی تلاش خواهد کرد
سپاه: عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیر‌های اعلامی ایران ممکن است
هرگونه تهدید علیه ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند
کار روی جزئیات توافق ایران و آمریکا آغاز شده است
اختلال در ۲ بانک تجارت و ملی ادامه دارد  (۱۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۳ نظر)
شهرستان باوی صاحب بزرگترین شهرک صنعتی شمال خوزستان می‌شود  (۱ نظر)
رده بندی فیفا، بازگشت ایران به رده ۲۲  (۱ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق خراسان رضوی تا پایان هفته  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
اعتراض کتبی وزارت صمت به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
ایمن سازی مسیر‌های اربعین در همدان  (۱ نظر)
قطع برق خودکار ۲۴۴ مشترک در استان به علت عبور از سقف مجاز مصرف  (۱ نظر)